Zákaznický rozhovor s Ing. Janem Jandečkou




Dnešní rozhovor jsme uspořádali s panem Ing. Janem Jandečkou, který zastupuje firmu BDO.
Pan Jandečka Vám v rozhovoru níže sdělí jeho zkušenosti s BMD Business Software.

 


Krátce představte svoji daňovou kancelář. Například, kdy byla založena vaše daňová kancelář, jaké jsou hlavní úkony?
Ve společnosti je 36 daňových poradců, 32 auditorů, celkem téměř 450 zaměstnanců, kteří dělají s tím související služby zejména pro podnikatele.


Kdy jste se poprvé dozvěděli o BMD Business Software?
O BMD jsem se dozvěděl na konferenci v Madridu od Rakouských kolegů v roce 2007.

Jak dlouho pracujete se softwarem BMD a které moduly používáte?
Pracujeme zejména se vším, co potřebujeme pro správu kanceláře, evidenci práce, fakturaci, reporting.

Jaké bylo zavedení softwaru, školení softwaru a spolupráci se společností BMD, Kit.
Jsme velká společnost, a proto jsme využili zejména odborníky z Rakouské mateřské společnosti BMD.

Mohl byste mi prosím říct hlavní důvod, proč jste se rozhodli pracovat se softwarem BMD? (Např. Kvůli integrovanému systému nebo protože BMD nabízí cloud, ...)
Software je velmi vhodný od rychlé evidence až po poměrně složité vyhodnocování a komunikaci s klienty. Nenašli jsme na trhu obdobný produkt s hlavním zaměřením na daňové poradce a auditory.

Které procesy se zlepšily pomocí softwaru BMD? (Přemýšlejte o procesech ve vašem daňovém poradenství nebo o spolupráci se svými zákazníky.)
Evidence práce, smluv, fakturace, hodnocení KPI, nedovedu si práci bez BMD představit.

Mohli byste prosím sdělit konkrétní výhody plynoucí z práce se softwarem BMD?
Spolehlivost, jednoduchost, umí přesně to, co potřebujeme.

Digitalizace se stává nezbytnou součástí našeho každodenního pracovního života. Jak to v budoucnu změní úkoly daňového poradce?
Nečekám radikální změnu ze dne na den, spíš zrychlení postupného nahrazování jednoduchých úkonů počítači, roboty.

Jak spolupráce s vašimi klienty fungovala před tím, než jste začali používat BMD a jak to funguje nyní?
BMD nám umožnilo udělat pořádek, zorientovat se v tom, co děláme a jak jsme efektivní, dozvídáme se to ihned. Bez BMD bychom nezvládli růst z 50 zaměstnanců v roce 2007 na dnešní velikost, spojování s dalšími kancelářemi. Dnes je nás víc než 20 partnerů a od mnoha z nich jsem slyšel větu „Něco takového jsme vždy chtěl mít“ a díky spojení s námi informace z BMD mají.

Používáte BMD Com? Pokud ano, jak to změnilo spolupráci s vašimi klienty?
BMD Com zatím nepoužíváme a byl bych rád, abyste nám jej důkladně představili.

Děkuji za váš čas a za účast na pohovoru.

Hledáte spíše individuální řešení?

Chcete dostávat další informace?