CRM - správa dokumentů a kontaktů
Hromadný dopis
Call-Interface
Web CRM
Plánování akcí (organizace seminářů)
Plánování kampaní
Anketa
Oprávnění - standardy
Protokol z jednání
Workflow (ve spojení s CRM, kontrolou DF, časovou evidencí a nákupem)
BMD CRM systém se postará o evidenci a péči Vašich kontaktů na zákazníky díky ideální kombinaci DMS a organizace kanceláře. Centrální databáze vyžaduje pouze jeden jediný servis a umožňuje Vám získat stiskem jednoho tlačítka všechny relevantní informace o zákaznících jako je obrat, nákupní zvyklosti, platební morálka apod. Plná integrace CRM softwaru do aplikací BMD jako je evidence zakázek, reporting a účetnictví vám dává kompletní přehled o organizaci.
Ukládejte dokumeny v originálním datovém formátu nebo ve formátu PDF z libovolného uživatelského softwaru jako je CAD, PPS apod. Do archivu lze ukládat pohodlně dokumenty přímo z MS Office – dokumenty, tabulky, powerpointové prezentace a e-maily. Termíny a úkoly jsou prostřednictvím serveru MS-Exchange automaticky synchronizovány – také s mobilními telefony.
Vyřizujte běžnou poštu, obežníky, pozvánky, potvrzení zůstatků apod. s využitím předloh a propojení na kmenová data a ušetřete tak Váš čas a náklady.
Do dopisů můžete automaticky přebírat adresy a adresáty, dopisy můžete rozesílat bezplatně e-mailem a jednoduše zaarchivovat.
Rozhraní k automatickému vytáčení telefonních čísel přímo z telefonního protokolu, příp. automatické rozpoznání příchozích hovorů Vám ušetří čas na zdlouhavé vyhledávání zákaznických telefonních čísel. Předpokladem je telefonní ústředna s TAPI rozhraním.
Webová evidence:
· kontaktního deníku,
· úkolů,
· termínů a
· dokumentů.
Pomocí tohoto ideálního nástroje můžete plánovat a spravovat Vaše akce, jednoduše koordinovat termíny, sestavovat seznamy účastníků, přiřazovat prostředky apod.
Plánujte, realizujte a kontrolujte úspěch Vašich reklamních a prodejních kampaní. Pro výběr adres stejně jako u vytváření dopisů máte k dispozici všechny funkce informačního systému CRM s možnostmi vyhledávání, filtrování, srovnávání a třídění a také vyhledávání a výběr kontaktních osob.
Co si zákazníci přejí nebo co potřebují – s BMD nástrojem pro vytváření dotazníků můžete jednoduše sledovat a vykazovat spokojenost Vašich zákazníků.
Automatický systém oprávnění obsahuje všechny funkce z modulů CRM, EVZ, FIÚČ, NÁÚČ, HRM, Bilance, Majetek a Evidence času a také předdefinované role ve firmě.
Pomocí tohoto modulu můžete jednoduše jednání
· naplánovat,
· realizovat a
· zaprotokolovat.
Založíte termín jednání a z něj vytvoříte protokol z jednání, do kterého se převezmou data a účastníci z nadefinovaného termínu. Termíny a úkoly, které vzniknou v průběhu jednání, budou přímo předány, příp. delegovány na příslušné osoby.
Zkraťte čas na zpracování a provádění úkolů a tím také ušetřete náklady – automatizujte průběh Vašich standardních procesů. Zlepšete kvalitu průběhu Vaší práce, např. v modulech:
· Kontroly došlých faktur
· Objednávek
· Schvalování dovolené
· apod.
Systém CRM Vám skvěle pomůže s řízením vztahů se zákazníky. CRM programy jsou velmi intuitivní.
© 2016 Komplexní informační technologie s.r.o.. Všechna práva vyhrazena.
Produkce Alistra.